Friday, 1 July 2016

July 2016 TBR!


Hello, little anchors! 

These are some of the books I will be picking from for my reading this month. I am beyond excited because this month I am planning on reading some intimidating books on my TBR. Estos son algunos de los libros de los que iré escogiendo para leer este mes. Estoy muy emocionada porque este mes quiero leer algunos de los libros qe más me intimidan de mi TBR.

  • Queen Of Shadows by Sarah J. Maas. I am actually almost done with this, and all I can say is that I am loving it and it surprised me a lot. But, anyways, I will discuss that on the month wrap-up. As of right now, I am excited to finish it because it has been staring at me from the bookshelf for a long time... After reading ACOTAR I just felt so much like getting into another Sarah J. Maas' book.
  • The Last Time We Were Us by Leah Konen. I am also currently reading this one. I am going through some academic changes in my life and I happen to be taking a lot of trains, where I can perfectly read some pages. I am enjoying it so far but I will let you know what my thoughts are after I finish it. 
  • Yo Antes de Ti de Jojo Moyes (Me Before You). Al fin tengo este libro entre mis manos, y con el lanzamiento de la película ya no tengo excusas para evitar el dolor y la emoción que estoy segura que sentiré con la novela. Lo cojo con muchas ganas y demasiadas expectativas, pero segura de que lo voy a disfrutar. I finally have this book in my hands, and because of the movie release, I don't have any more excuses not to feel the pain and emotion that I am sure this book will make me feel. I have a lot of expectations for this book, but also the certainty that I will enjoy it.
  • Confess by Colleen Hoover. I want to get to this one before It Ends With Us gets released, and anyways I miss this woman's writing, so I am positive I will be picking this one up very soon. I trust this author so I know I will love it. 
  • I tots vam mirar al cel de Tommy Wallach.(We all looked up) Agafo aquest llibre amb moltes ganes i sense cap idea de què em trobaré, però estic segura de que així es millor. I am picking this boom up with excitement and no idea at all of what I will find in it, but going in bling seems like the best option.

Let me know in the comments if you have read any of them and what your TBR looks like! Dejadme en los comentarios si habéis leído alguno de los libros que menciono y qué libroa tenéis en vuestro TBR del mes!

4 comments:

  1. ¡Hola, bonita!
    Llevo mucho tiempo queriendo leer Confess pero como solo está en inglés pues nunca terminé de animarme porque no sabía si sería muy complicado leerlo así o no. A todos los chicos de los que me enamoré lo quiero leer también en este idioma y así va a ser sí o sí este verano, espero. Y, por último, Yo antes de ti también es un libro al que le tengo muchas ganas y espero leerlo más prontito que tarde.

    ¡Un besazo enorme, guapa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ¡Hola, cielo!
      En cuanto lea Confess de Colleen Hoover (y puede que su nueva novela, It Ends With Us, que sale en agosto) haré una entrada para la sección My English Corner hablando de ella. Un besazo! <3

      Delete
  2. Me muero por leer Confess, aunque primero quiero leer Hopeless :D Lo has leído?
    Ya contarás qué te parece :)

    besitos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leí Hopeless hace un año y me encantó *-* <3

      Delete