Wednesday, 29 June 2016

Top 4 Spring reads | 2016 (Lecturas de primavera)



Hello, little anchors! 

Summer is already here, so I decided to dedicate this week's Top 4 to the best reads of Spring 2016! El verano ya está aquí, así que he decidido dedicar el Top 4 de la semana a las mejores lecturas de la primavera 2016!
  • A Court of Thornes and Roses by Sarah J.Maas. (Una Corte de Rosas y Espinas) This wonderful book made want to read fantasy and more fantasy, and if a book has the power to change my current reading interests... it's a great one. What an insanely well-written and fast-paced action-packed story! I enjoyed every second of it. Feyre has become one of my favorite characters ever, and so has Tamlin. I fell in love with the whole thing, ccharacters, plotline, twists... There was nothing missing and now I cannot wait to jump into the sequel. Este increíble libro me hizo querer leer fantasía y más fantasía, y si un libro tiene el poder de hacerme cambiar de gustos literarios... debe ser bueno. Está increíblemente bien escrito y cargado de acción. He disfrutado cada segundo de su lectura. Feure se ha convertido en uno de mis personajes favoritos, y Tamlin también. me enamoré del libro al completo, sus personajes, la trama, los giros... No hay huecos en la historia, no faltan elementos... y ahora no puedo esperar para tener la segunda parte en mis manos. Reseña aquí.
  • Local Girl Swept Away by Ellen Witlinger. My mind was blown after reading this. The plotline is insane, and there are plot twists everyhere... I wasn't expecting any of them, and I loved it. Also, all the characters hold something special that makes them believable. I am hosting an International giveaway for this one, so definitely check it out. It will not disappoint you. Review here.
  • All the Light We Cannot See by Anthony Doerr. (La Luz Que No Puedes Ver) I am not a fan of historical diction, but this one might have changed my mind. I loved the characters, and having them go through World War II was extremely captivating. I was stunned at how well done the contextualization was. I could totally connect with the characters and feel trapped and threatened by war. Fascinating. Review hereNo soy una fanática de la ficción histórica, pero esta novela puede haber cambiado mi manera de pensar. Me encantaron los personajes, y estar con ellos durante la III Guerra Mundial fue increíblemente atrapante. Me fascinó lo bien contextualizaod que estaba. Conecté a la perfección con los personajes y me sentí atrapada y amenazada por la guerra. Fascinante. Reseña aquí.

2 comments:

  1. Hi! No he leído ninguno, pero me apunto The way back to you para informarme sobre él. Un saludo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Espero que la disfrutes tanto como yo <3

      Delete